Voor hotels
Schilderwerk voor uw hotel, als u het beste voor uw gasten wil
U heeft een mooi hotel. In een modern pand of in een monumentaal pand. Dan is het zaak dat uw hotel er van buiten goed uitziet. Wanneer u veel gasten ontvangt in uw hotel heeft ook het binnen schilderwerk met regelmaat onderhoud nodig. Een frisse laag verf verhoogt de waarde van uw hotel, en het trekt uiteraard ook gasten aan. Bovendien oogt een fris geschilderde hotelkamer hygiënischer dan een afgebladderde muur.
Maar mijn gasten dan
Het spreekt voor zich dat u niet wil dat uw hotelgasten overlast ondervinden door de werkzaamheden. Ze zullen daarom gefaseerd moeten plaatsvinden, in het laagseizoen of – in het uiterste geval – ’s nachts. U kunt uiteraard ook ervoor kiezen om uw hotel voor een korte periode te sluiten, en het daarna in gerenoveerde staat weer feestelijk te heropenen.
Oude glorie of een nieuwe look
Wanneer het al een aantal jaren geleden is dat uw hotel werd geschilderd, en het interieur van uw hotel hierdoor verouderd is zal de waarde van uw hotel toenemen wanneer u uw hotel in nieuwe moderne frisse kleuren laat overschilderen. Een andere kleur in de eetzaal of slaapkamers trekt onmiddellijk meer gasten aan. In dit geval zal de kost dus zeker voor de baten uitgaan. Een ander verhaal wordt het natuurlijk wanneer u in een statig monumentaal pand gevestigd bent. In dat geval komen gasten juist voor het klassieke interieur van uw hotel en de rijke historie van het pand. Dan kunt u het beste teruggrijpen naar de kleurkeuzes van weleer. Wat voor stijl uw hotel ook heeft en wat voor look u uw hotel ook geeft met het bezoek van de schilder; u zult er weer voor lange tijd plezier van hebben; de reviews van uw hotel worden nog beter.